Blog Opublikowane przez

Diablo III – jak naprawiono nadwyrężoną legendę

Prawie trzy lata temu spełniło się mokre marzenie wielu graczy – premierę miała trzecia część kultowego Diablo. Niestety dość szybko okazało się, że tytuł jest nudny, kładzie duży nacisk na bardzo monotonny grind, algorytm odpowiedzialny za generowanie łupów jest źle zaprojektowany i, na dodatek, stara się wycisnąć z graczy dodatkową kasę przy pomocy wbudowanego domu aukcyjnego. Reputacja Blizzard została mocno nadszarpnięta i wielu gamerów, w tym ja, odłożyło Diablo III na półkę.

Ekipie odpowiedzialnej za Diablo III wyjście na prostą zajęło prawie 30 miesięcy. Liczba wprowadzonych w tym czasie zmian jest porażająca. Część mechaniki została zupełnie zmieniona, pojawiły się nowe tryby, poziomy trudności, tzw. „end game” zostało bardzo rozbudowane, wrócił klimat pierwszej i drugiej części. Wielu fanów przeprosiło się z ulubioną serią i znów zabrało za pacyfikowanie potworasów zamieszkujących Sanktuarium. Muszę przyznać, że nawet ekipa Egregorikoi, po dwóch latach przerwy, z powrotem zaczęła pogrywać w D3 i, mimo mocno sceptycznego nastawienia, zostaliśmy bardzo mile zaskoczeni.

Poniżej film nagrany w trakcie wykładu Josha Mosqueiry, który opowiedział o „drodze do odkupienia” Diablo III:

 

Miejmy nadzieję, że ktoś z Bungie obejrzy ten filmik i zrozumie, że Destiny cierpi na podobne problemy co D3 krótko po premierze.

RashbaNor

Założyciel ^E^ i jednocześnie obleśny gadżetofil. Weteran grania z prawie trzydziestoletnim doświadczeniem. Stuprocentowy nerdziuch i totalny geek. Kompletnie uzależniony od komputera oraz konsol.

Latest posts by RashbaNor (see all)